L’associació

matafoc-pedra-text2

Missió
Promoure i realitzar iniciatives que tinguin com a finalitat la protecció i divulgació del Patrimoni de “Pedra Seca”,
així com de la flora i la fauna associades.

Donar suport i col·laborar amb les administracions, empreses i ciutadans en la redacció i execució si es el cas de projectes amb pedra seca i conreus.

Potenciar les activitats pròpies dels paisatges de pedra seca i estudiar la introducció de noves activitats agrícoles, ramaderes, silvícoles i de lleure que s’hi puguin integrar sense perjudicar el patrimoni existent.

2 thoughts on “L’associació”

1. Xevi Viñolas escrigué:

Benvolguts,

Estem cercant un bossí de terra per tal d’introduir-nos en el món de l’agricultura de PAM’s. Volíem saber si vostès ens podríeu llogar un tros per tal d’engegar aquest nou projecte. Evidentment aquest seria ecològic.

Agraïnt la vostra atenció,

Cordialment,
    Xevi Viñolas Boix

1. Avies-Remeieres escrigué:

Xevi ets tu qui vas venir a la presentació de les Preses i varem parlar d´això amb en Joan Ayats??
      Si és així podem quedar un dia de la segona quinzena de febrer.
      Fins aviat!!!

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.