XAROP DE SAÜC

XAROP

XAROP DE SAÜC

BEGUDA SAUC

Ingredients : – 1L. d’aigua. – 4 flors de saüc. – 1 llimona a trossos. – 1 Kg. Sucre. (millor morè, queda fosc, foto) – 12 gr. Àcid cítric.

Elaboració: Es posa l’aigua, les flors i la llimona en un pot de vidre i és deixa 24 hores macerant, tapat amb drap. Després ho colarem ben exprimit, i ho posarem a foc lent hi afegirem el sucre que anirem remenant fins que es dilueixi. Apaguem el foc, afegim l’àcid cítric i que quedi tot ben diluït. Deixar refredar. Aquest xarop dona un toc especial a tota mena de postres i és una beguda molt refrescant diluïda amb aigua. Alhora de servir-ho el rebaixem 1 part de xarop per 6 d’aigua i es pren ben fresc. Un cop preparat amb aigua, el sobrant l’haurem de guardar a la nevera

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>